one way or another

1kommentarer

tror helt ärligt inte att ni förstår hur skönt det är med fredag idag..
har haft världens segaste vecka någonsin, varit på sämst humör, varit förkyld som bara den vilket då gjort att jag inte fått träna. så att helgen nu är här är ju mer än underbart.
 
vi slutade iallafall där kring ett nån gång och jag for då direkt hem, bytte om och åt för att sen fara vidare mot sörvalla.
var där kring två och fick sen allt mer sällskap med tiden.
då träningen sen började vid fyra tiden kände jag hur min förkyldning sakta men säkert smög sig på mig för att nu attackera mig minsta lilla gång jag öppnar munen.
så ikväll knaprar jag halstabletter och dricker massvis med te för att försöka döda den en gång för alla.
önska mig lycka till med det!
 
imorgon stiger jag upp tidigare än tuppen för att bege mig upp mot ladan och sätta ut flaggor inför hockeyn,
efter det cyklar jag ner till sörvalla och gör mig redo inför matchen som vi sen kommer spela där vid ett tiden.
tycker att alla som kan ska komma och kolla!
 
nu är det snart mat så ska ta och bege mig mot köket.
ha en bra helg nu hörni!
 

1 kommentarer

fannylundmark

13 Apr 2013 17:37

haha, tack!!

Kommentera

Publiceras ej