2013-06-13 22:15

0kommentarer

sämst i världen är jag på att blogga.. men vet ni vad? jag har faktiskt ett liv.
okej nej, där ljög jag. har inget liv, men bloggar ändå inte.
varför vet jag inte, känner väl helt enkelt inte för det.
och i vanliga fall hade jag väl sagt att jag skulle skärpa mig, försöka blogga mer och blablabla, men det kommer inte hända.
för imorgon får vi sommarlov och då mina kära små vänner, ska jag ta tag i mitt liv och faktiskt göra något för en gångs skull, så därför har jag inte tänkt lova något sånt.
 
annars är väl allt relativt bra och jag är glad just för stunden för att min kära syster är här.
ska upp tidigare än tuppen imorgon och göra mig klar inför skolavslutningen men lär nog ändå inte kunna sova i natt för det, kommer se ut som ett lik imorgon, så då vet ni.
 
nej gud vad den här bloggen suger, och det här inlägget var ju nästan det värsta på länge, usch.
nu tackar jag för mig och säger god natt redan nu.
såååååå, god natt bröder!
inte för att bilden har något med saken att göra men läs och lär vänner!^
 

Kommentera

Publiceras ej