2013-05-09

0kommentarer

var en rätt så lugn dag igår och vi slutade tjugofem i två.
då solade jag och Elvira ute på skolgården innan vi sen for och plockade upp syster för att fara in till stan.
hittade väl inte sådär jättemycket men lite klokare vart man då i alla fall.
 
då vi sedan kom hem så bytte jag och syster om och la oss ute på soffan och solade.
efter det var det middag och därefter packade jag ihop grejerna som jag skulle ha inför kvällen.
vi for till Elviras stuga där vid åtta tiden och då vi väl kom fram så tände vi en eld, grillade pinnbröd och pratade om allt mellan himmel och jord.
var verkligen behövligt om ni frågar mig.
nu på morgonen då vi vaknade var det världens sämsta väder och det regnade som om vi hade haft torka i över ett år.
därför stannade vi kvar i sängen och såg film.
 
nu är jag hemma och ska alldeles strax hoppa i dusch och sen begrava mig i min säng eftersom vädret inte verkar ge med sig.
känns trist att spendera sin lediga dag så men sånt är livet ibland.
 
ni får ha en bra dag trots vädret så hörs vi senare!
 

Kommentera

Publiceras ej